Blä-fredag...

Idag känns allt bara blä..... Sovit som en lurk inatt. Vaknade och insåg att det bara är två dagar kvar tills prinsessorna åker tillbaka. Det är alltså bara idag och imorgon att göra nånting på. Söndagen går ju helt åt att resa.

Vi åkte hela konkarongen till gymet så jag fick träna lite. Skönt, men jag hade behövt mer för att få ut all negativ energi. Känns som kroppen är fylld med allt negativt och snart kommer explodera. Märklig känsla faktiskt. Och lite läskig....

Efter att lillprinsen sovit en stund gick vi alla ut på en promenad. Det är rått och kallt ute idag... Trist... Bara att gå hem igen. Något besvärar min lilla prins. Han vill inte riktigt äta, och han sover dåligt. Jag vägrar tro att det skulle vara fler tänder på väg, men något är det i alla fall. Det resulterade i varje fall i att prinsessorna fick leka själva ett tag. Inte de emot, tror jag i och för sig. De var ute och hoppade trampolin och sen kom de in och lekte med sina dockor. Tror de har det ganska ok, men jag får dåligt samvete för att vi inte hittar på något... Har kollat lite på nätat och såg att Legoland öppnar sin julutställning i Miniland imorgon. Kanske åker dit en sväng då. Ska fundera lite innan jag snackar med tjejerna om det... Julutställning sista oktober? Men vad tusan, det är ju bara ett datum det handlar om, och jul är det ju faktiskt om en och en halv månad

Just nu sitter alla barnen och ser på "bio". Det är vad talat om för sina dockor i alla fall.Och lillprinsen fick vara med de stora prinsessorna.

Själv då? Jo, jag ska nog ta mig en kopp kaffe och gå in och sätta mig jag också...

Kommentera inlägget här :