Ett år

Nu har jag varit med i bloggsvängen i ett år. Jag trodde inte att det skulle hålla så länge, men har under resans gång känt att jag trivs väldigt bra med det.

Det är lite som mitt ventilationshål.

Min blogg är verkligen inte mitt liv, men speglar lite av det sker, högt och lågt...

Ett år till blir det helt säkert. Och jag måste säga att kommande år ser jag fram emot med glädje. Det händer så mycket positiva saker. Jag förväntar mig att uppleva livet tillsammans med min stora familj som bara växer. Det faller liksom på plats, allting

Året som gått har varit som en berg-och-dalbana där jag många gånger velat stiga av och som vid flera kurvor gått alldeles för snabbt. Jag har lärt mig mycket om mig själv, mycket som jag tar med mig in i framtiden.
Det är skönt att kunna packa ner året som gått i en liten låda och stänga locket ordentligt. Jag kommer aldrig glömma hur det varit, och jag hoppas att jag aldrig behöver uppleva något liknande igen.

Nu blickar jag framåt!

Kommentarer :

#1: Cina

Puss!

skriven
#2: Maria

Kul att du väljer att fortsätta blogga. Jag har förstått att det gångna året har varit turbulent på många plan, men det verkar som om mkt har fallit på plats!



Ta hand om dig och din växande familj. Kram

skriven

Kommentera inlägget här :