Fanø

Förmiddagen var vigd till träff med mødragruppen. Hyggligt var det, precis som vanligt. Direkt efter hämtade T upp mig och lillprinsen och vi tog färjan över till Fanø. I som jobbar som kiropraktor i London är hemma på semester och vi åkte ut till hennes och hennes mammas sommarhus i Sønderho. Vi var därute förra sommaren också och det är bara såååå myyysigt därute.

En eftermiddag helt avslappnat. Lite lunch när vi kom ut. En glass och promenad på eftermiddagen innan vi tog färjan tillbaka till Esbjerg. Så skönt!

Nu har lillprinsen somnat och jag och T ska slice upp en vattenmelon och sjunka ner i soffan.  Jag längtar sååå till imorgon för då kommer mina älskade prinsessor hem igen. Och med sig har de min mamma och pappa. Det är verkligen högsta vinsten på lotteri att de kommer allesammans imorgon. Längtar!!!

Kommentera inlägget här :