Förbaskade rygg!

Eller nu ska faktiskt inte ryggen få hela smällen. Det är hela det där partiet mellan höfterna som gör ont. Symfysen smärtar, ljumskarna hugger, ryggen värker och det där si-lederna känns som de får rostiga knivar i sig.... Jo, just nu är det bara skit med mig.

Och förvärkar så det står härliga till. Inte så jag på något sätt tror att det är någon förlossning på gång men det är himla irriterande och störande.

Och halsbränna! En svidande, irriterande halsbränna har jag. För första gången knaprar jag "halsbränne-tabletter"

Jag kan fortsätta att rada upp alla märkliga saker som jag har, och som jag absolut inte haft besvär av de andra tre gångerna. Den här fjärde gången ar bara hård och slitsam.

Jag vet att jag sagt det förr, men den här gången menar jag verkligen det. Nu är det sista gången. Inga fler graviditeter för min del. Det är alltför hårt...

Kommentera inlägget här :