Igår small det

Vi lämnade i framor och farfars trygga händer och åkte iväg på fältskytte. Jag har inte skjutit sedan sista fältskyttet i våras så det var väl på tiden att träna lite igen. Det är skoj att skjuta :-)
Nu var det bara några pappskallar som arrangerat dagen. Över 70 lag skulle hinna med att skjuta ch vid lunchtid var bana två redan en och en halv timme försenade. Så där blev vi stående i kö. Sedan vart det ytterligar 45minuters väntan inför bana fyra. Usch, vilket dåligt humör man blir på att vänta. Det tar liksom bort lite av nöjet...
Skyttet gick "sådär". JAg kände mig inte helt fokuserad och det kunde avläsas i mina resultat.

Väldigt sena kom vi till slut hem och då var huset fullt av nära och kära. Prinsessorna och mina föräldrar hade anlänt under eftermiddagen. Som tur är hade de roat sig själva utan min hjälp och haft det bra ändå. Så häligt att komma hem och ungarna springer ut genom dörren en efter en och ropar "Mamma!" Älskade ungar...

Jo, mamma och pappa var det också dejligt att se. Jag har inte träffat mamma sedan Valborgs-helgen tror jag. Pappa var ju nere på besök i maj. Så, jo, det var ju ett tag sedan jag såg dem båda två. Men nu är de här ch de stannar nästan hela veckan :-)

Det blev en kort kväll men vi har ju tiden framför oss. Prinsessorna var uppspelta och kramiga men hamnade till slut i säng. De ska ju börja vänja sig vid vanliga tider snart. Skolan börjar på onsdag och med det också allvaret. Lillprinsen börjar hos dagmamman redan idag men han behöver inte stressa på morgonen för jag har en ledig förmiddag.

Kommentera inlägget här :