Hemma hos min stora familj

Idag fick jag äntligen komma hem igen. Jag gjorde lite som jag brukar när det kommer barn och blödde lite för mycket. Inlagd med den lille för observation. Mitt Hb rasade och blödningerna fortsatte. Min vanliga otur...

Det var verkligen ledsamt att ehöva vara ensam därinne på sjukhuset medans T fick sköta resten av familjen. Det gick ju inte helt enligt planderna om man säger så.

Dagens blodprov visade att Hb hade dalat ännu mera men jag fick på nåder ändå åka hem med löfta om att ta det lugnt och ta hand om mig själv. Ja, och så måste jag ju äta dunderladdade järntabletter också.
Men jag känner mig trygg med det. Jag har det mycket bättre hemma tycker jag. Hemma med min stora härliga familj :-)
Lite stökigt och rörigt kommer det säkert att vara nu den första perioden men det ska nog gå ändå.

Den här nya lilla raketen är nog den mest efterlängtade bebis på denna jord. Hela familjen samlas kring honom hela tiden. Att sessorna knappt kan låta honom vara var ju väntat men att även lillprinsen skulle vara så pussig och söt med honom - det var oväntat.

Nej nu blir det gos istället!

Ciao!!!

Kommentarer :

#1: Susanne Carlsson

Grattis till den lille. Ta det nu lugnt och stilla. Det där med blödningar är inte roligt.......Jag vet och det tar på krafterna mer än man tror. Må så gott och krama stora familjem från oss :-) Mvh Sussie;-)

skriven

Kommentera inlägget här :