Jag är ett monster

Usch, och fy fasiken! Nu har jag gått över tiden med fem dagar och trots att det kanske var väntat menar jag att det är orättvist och skittråkigt!!!!! Och vilka är det som dras med i misären? Stackars familjen!

Nog om det...

Idag har jag bakat lussekatter tillsammans med storsessan och hennes kompis. Så fick jag några bullar ut ur ugnen i alla fall ;-) Och smarrigt blev det. De stora tjejerna tog en påsa med sig och drog ut på egna äventyr i snön...

Lillsessan kom hem på eftermiddagen efter lite mer än ett dygn hos sin klasskompis. De har lekt i snön och lekt inne, och så har de adventpysslat och bakat. Hon kom hem med både adventljusstake och småkakor. Och de har visst haft super-duper skojigt.
Knäck har kokats och snart står middagen på spisen och puttrar...

Jag har en usel dag med nära till tårar hela tiden, men det har hjälpt lite att ha något att göra hela tiden... Kan han inte bara ge upp tillvaron därinne snart...

Kommentera inlägget här :