En tur i biffen

Nu har jag för första gången provat på mamma-bio.
Vi träffades, ag och två av tjejorna i mødragruppen, utanför biografen. L hade köpt biljetter till Limitless.



Det var en alldeles lagom actionfilm som både jag och lillebror fann underhållande.

Det där med mammabio var en kul grej. Volymen var lite lägre och lite ljus var tänt. Vi satt på raden med extra benutrymme och kunde således parkera barnen framför oss på golvet. Det var ett skötbord uppställt och en flaskvärmare fanns det också för dem som behövde det. Ja, till och med reklamen innan filmen var mammaledigt-anpassad ;-)
Det var skoj! Det gör vi igen :-)

Vill också passa på att gratulera min bror till ett lyckat arrangemang i fredags. King f Mälaren gick av stapeln och allt hade visst gått jättebra :-)
Kolla själva på www.kingofmalaren.se

Kommentarer :

#1: Ia

Barnvagnsbio är toppen! Jag var en del på det när M var liten. Supermysigt och smidigt med lägre volym och lite halvtänt i salongen! Kändes liksom lite lyxigt så där!

skriven
#2: Kicki

Ia - Ja, precis "lite lyxigt" kändes det att gå på bio mitt på dagen så där :-)

skriven

Kommentera inlägget här :