Ny beräknad avgång

Jamen alltså...

Jag tycker jag alltid har sån himla otur när det gäller beräknade avgångar / förseningar...

Imorse var jag och alla fyra ungarna så "disciplinerade" och duktiga så vi hade gått om tid och kunde helt utan stress nå vårt tåg. Så skönt var det. Även flyget nådde vi med god marginal så vi till och med hann sitta och äta tillsammans innan tjejerna blev hämtade.

Men där slutade vårt "flow" för idag... Flyget försenat. Och inte bara 10-15 minuter utan en hel timme blev det till sist... Så det tåg som jag och lillebror hade tänkt ta hem hann vi inte alls med. Utan från att jag trodde att vi skulle avgå från flygplatsen vid 15-tiden sitter vi nu på ett tåg som avgick halv fem. Fattar ni? Halv fem började vi rulla västerut från huvudstaden. Hela forbaskade dagen har ju passerat innan vi är hemma igen... Prutt!!!!

Nåja, det kunde ju vara värre... Eller?!

Nu satsar jag på att komma hem enligt denna tidtabell. Jag ska ikväll tända en blå lampa - för att uppmärksamma autismdagen.



Kommentera inlägget här :