Välkomna hem! Välkomna hit!

Min mamma &  pappa hämtade mina prinsessor i København och de rullade in på vår uppfart igår kväll.

Välkomna hem älskade tjejer!
De verkade ha haft ett riktigt bra påsklov hemma hos sin pappa och de bubblade på, som vanligt,  och berättade allt som de gjort :-) En som blev alldeles lycklig att de kom hem var lillprinsen. Han satt i badet när de kom och han kunde nästan inte komma fort nog upp ur baljan. "Min Ellen och min Nora" skrek och gapade han inifrån badrummet :-)) Äkta syskonkärlek :-))

Välkomna hit mapa!!! Underbart att ha Er här. Nu ska vi ha en hel vecka tillsammans igen. Mys och mys :-))

Eftersom vädret forfarande var tipp-topp tände vi grillen och brassade ett par korvar och lite hamburgare och gjorde en sallad. Barnen lekte utomhus och vi hade det ganska bra allihopa. Nej, inte alla kanske... T har ett sånt fruktansvärt ryggskott - och inte kunde jag hjälpa honom heller. Inte för att jag inte ville utan mer för att tiden bara sprang iväg och ungarna var bra uppmärksamhetskrävande hela kvällen. Usch, jag avskyr när jag inte bara kan ta bort det onda...

Familjenkonstellationen är komplett igen. Alla är hemma. Det ar kaotiskt men underbart. :-))



Kommentera inlägget här :