Eftersyn av en oskuld

Idag var jag på 8-veckors kontroll. Det läkarbesök som man gör 8 veckor efter förlossning. Läkarbesök är ju aldrig skojiga och i synnerhet inte när man ska dra av sig byxorna och ligga och spreta med benen. Bara att ta tjuren vid hornen...

Jag har inte varit speciellt bekymrad denna gång och det var det heller inte någon anledning att vara. Läkaren sa att om han inte vetat om att jag fött 4 barn skulle han tro att jag var oskuld. :-)) Snacka om komplimang!

Så även fast utsidan är lite sladdrig och slapp så har jag ett inre att vara stolt över ;-) Fast föresten går det ganska bra med utsidan också - jag har tappat nästan alla gravidkilona nu. Bara 3 kilo kvar och dem sitter nog kvar tills jag slutar amma.

Så efter dagens godkända eftersyn kan jag börja träna igen. Det ska bli sååååå skönt att få komma igång :-)) Jag börjar nog med lite planering redan ikväll ;-)

Kommentera inlägget här :