Effektiv trots värmen

Nätterna är sig lika, bortsett från att jag har stängt butiken för nattgäster som återkommer med mindre än 3 timmar mellan besöken. Lillebror sover fortfarande uruselt men jag tror och hoppas att han snart accepterar att mjölk-drive-thru är stängd...
Imorse vaknade han tidigt, redan kvart i 6. Kom över till min säng och käkade lite och var sen klar att stiga upp. Sen kom de andra barnen upp ett efter ett. Jag hängde en tvätt ute på tork och passade på att plocka lite rabarber och göra en rabarberpaj.

 Vid tolvtiden gick jag och sessorna + en vännina till parken och mötte møfregruppen. Vi hade en mysig picnic i skuggan av ett träd. Mysigt!

 Vi har haft så varmt så varmt idag. Någonstans hörde jag 28 grader och det stämmer nog ganska bra det. Ingen av oss var speciellt sugna på mat vid middagstid så vi väntade helt enkelt med att äta till lite senare. Man blir bara inte sugen på vare sig att laga eller äta när det är så varmt. När vi gick in allihopa vid 20-tiden så var det fortfarande 24 grader ute. VARMT!!!

 Mer intressanta saker än så har jag inte att berätta idag. Ciao!!!

Kommentera inlägget här :