Kvalitets-tid med bara en

När lillebror vaknade efter sin middagslur hade vi mamma-lillebror-tid. Vilken kvalitetstid vi fick tillsammans :-)




Läsa böcker är inne just nu. Han frågar vad allt heter. Och då menar jag ALLT




Så full av energi och glädje



Det var jag och lillsessan och lillebror hemma till middagen. Vi fick något så glamouröst som blodpudding med bacon och mormors lingonsylt. Mmm, gott! Vi får liksom passa på att äta det när inte T är hemma - han har inte förstått att njuta klassisk blodpudding. ;-)



Efter att lillebror somnat så fick jag också lite tid med lillsessan. Mys i soffan och "Once upon a time". Även storsessan var med en stund när hennes väninna gått hem för kvällen. Alla tjejer under filten i soffan. MYS!!!

Nu sover alla hemmavarande barn. Jag ska trilla i säng jag också. Trilla i min stora tomma säng. Den är väldigt tom... Skönt att de kommer hem imorgon...

Kommentera inlägget här :