Halvdan

Det vore ju synd och skam att säga att jag är frisk. Men till åkte jag j alla fall idag.

Det har varit skitjobbigt att jobba och svetten har runnit längs ryggraden nästan hela tiden. Men det som besvärande lika mycket var att det var så knepigt att prata.
Jag har ju kämpat med mina danska skorrande r i över tre år och nu till sist så sitter de där. Men med en hals som liknar något som blivit attackerat av en handgranat så är det faktiskt omöjligt att uppnå fullt gröt-uttal. Så min åkomma har inte kunnat döljas... ;-)

Nå ja, kort dag idag. Storsessan skulle hämtas efter en hel vecka på lägerskola. Hon har haft en kanonvecka verkade det som. Gladeligen har hon berättat om alla förnuftiga och mindre förnuftiga upptåg hon varit med om.
Välkommen hen älskade unge. Känns nästan som hon växt bara på en vecka, och blivit jättestor....
Jag tror jag talar för oss alla när jag säger att hennes hemkomst var efterlängtad. Killarna blev jätteglada. Ja, lillsessan också även fast hon visar det på ett annorlunda sätt.

Vi har fredagsmyst med hemmagjord pizza och trängsel i soffan. Mysigt!

Så skönt att alla är hemma igen. :-)

Kommentera inlägget här :