Farväl och mysiga tjejer

Efter jobbet idag tog jag svängen förbi bilverkstan för att tömma den på privata attiraljer. Oj, oj, oj vad T hade grejer i bilen. Det var nästan som julafton - åh, här är ju den, och nej, men titta den har jag inte sett på länge ;-)


Jag tömde bilen och vinkade farväl...


Hmm, på bild ser det inte så illa ut... Men det var tillräckligt för att skicka den till skroten

Mina tjejer dukade upp till myskväll ikväll. De handlade in till varsin favorit-smoothie som de sedan avnjöt på sina rum med datorn som sällskap. Det var visst något i den svenska melodifestivalen som de inte sett som skulle ses ikväll ;-)


Ser gott ut va?

Snart kallar sängen. Det är visst jag som har nattvakten inatt. Och imorgon har vi kurs hela dagen. Det ser jag fram emot :-)

Kommentera inlägget här :