Räddande änglar

Mina svärisar har varit helt fantastiska den senaste veckan. Det har varit kräk- och skitsjuka, bröllop, skut sjukhusbesök med operation och inläggelse. Alla ungar har passats och tagits omhand, för att inte tala om hur både jag och T har tagits omhand. Stort tack till Er! Obetalbart!
Nu har svärföräldrarna bytts ut mot föräldrar. Mina föräldrar har idag kommit ner för att assistera i kaoset på Højvangen. Vilka änglar! Räddare i nöden!
Lillprinsen har piggnat på sig och det  går framåt, men långsamt. Han var med mig på jobbet hela förmiddagen. Han låg bara på golvet och såg på film. Det gör ont i såret så han kan inte resa sig upp själv ännu. Stackarn...
Nu på eftermiddagen har han faktiskt börjat gå med små små steg alldeles själv. Jippi!!!! Och han är glad, sitt härliga glada jag har han fått tillbaka.
Något dagis blir det inte för hans del den här veckan utan han ska få vara hemma och mysa med mormor och morfar.
Snabbt inlägg ikväll - jag ska gå och sova...

Kommentera inlägget här :