Kalas - hela dagen!

3år! Otroligt!  Min lilla kille har redan blivit 3år!
 
En morgonpigg lillebror var med och fixade födelsedagsfrukost. Nybakade morgonbollar med påläggschoklad och äppeljuice, det var vad jubilaren valde. Vi andra fick både kaffe, apelsinjuice och marmelader varvat med nutelle. Och viktigasT av allt - lillebror fick sitta med flaggan. 
 
Efter frukosten var det paketöppning och han blev så glad för allt. Dinosaurusar, skjutare, minja-turtel, minja-handduk och en alldeles egen cykel. 
 
 
 
Vid halvtio tiden kom killarna från dagis på kalas. Det lektes med ALLT i båda killarnas rum och de smaskade äppelskivor med sylt och florsocker och självklart blev det också tårta. 
 
 
Jag skjutsade mina killar tillbaka till dagis lagom till lunch och hann med lite jobb också. Snabbt hem och krama mina fantastiska tjejer och mina fôräldrar hejdå. De åkte till Sverige. Tjejerna ska få komma upp och möta sin nya lillebror och mamma och pappa ska hem igen. Attans vad tomt det blir nu igen....
 
Till kvällen blev det mera födelsedagsfirande för lillebror. Farmor och farfar kom förbi och grattade. 
 
Jag känner mig som om jag genomgått en meltdown och ska nu i säng. 
 
Stort grattis till min älskade kille. Tack för att jag får vara din mamma...
 
 

Kommentera inlägget här :