Halloween

Årets Halloweenfest på dagis är avklarad. När man är 3 och 4 år är det ju inte så viktigt att man klär ut sig till något klassiskt läskigt utan det viktigaste är att man klär ut sig. 
Lillprinsen visste på en gång vad han ville vara och lillebror var snabb att välja efter att han fått veta det. 

Ninja Turtle!

Vi har bara en Ninja Turtle-dräkt men lillebror tror att vi har två ;-)

Så så här fina blev de. 



En Ninja-hulk ;-)

På dagis har de roat sig och ätit läskiga saker. En del kreativa mammor hade bidragit till dessa kreationer

Lillprinsen sa att den såg läskig ut men smakade illa ;-) Lite som bröllopstårta alltså. Den ser alltid så vacker ut men sällan blir man imponerad av smakupplevelsen...

De här blev jag mäkta imponerad av och enligt lillprinsen smakade de som vanliga kex fast godare...

Jag har hämtat min Goodiebox idag men inte helt hunnit titta igenom den ännu. Kvällen har mest gått ut på att skjutsa och hämta till och från diverse aktiviteter. Stressnivån har varit lite för hög och jag känner mig helt slut. Idag är jag bara inte tillräcklig... Med en skopa dåligt samvete och blandat magknip säger jag klart slut.



Kommentera inlägget här :