Min bebis har blivit stor

Läskigt! Min lilla minsting har idag firat sin fjärde födelsedag. 4 år...

Han kom upp som en solstråle i morse och gick omkring och sjöng födelsedagssången i väntan på att alla andra skulle komma upp och morgonbollarna skulle bli klara. 
Han öppnade sina paket i sakta mak och åt morgonmat innan han började leka med dem. 
Tjejerna cyklade iväg till skolan och T lämnade killarna på dagis innan han åkte ner till jobbet någon timme. Jag hade tagit ledigt hela dagen och kunde i lugn och ro ordna med lite inköp och tårt-pyntning. 
Jag och T gick över till dagis med tårtan och sjöng födelsedagssången en gång till. 
T tog ett par timmar till på jobbet medans jag och killarna gick hem och mös. De lekte provade alla lillebrors nya leksaker. 






När 4-åringen fick välja blev det pizza till middag. Nja hans första val var risgrynsgröt men vi fick honom på bättre tankar ;-) 

En härlig födelsedag för minstingen som nu inte är så liten längre. 
Stort grattis älskade skrotunge!

Jag var nere på gågatan en snabbis Och vet ni vem jag mötte där? Jo, det var jultomtens hjälpare. Och han berättade att chefen är på väg. Skönt att höra, då vet vi att det blir jul i år också. 



Kommentera inlägget här :