Bara varit Och varit huslig

Killarna har lekt Och cyklat Och lekt Och busat både inne hos oss Och ute Och inne hos grannpojkarna Och i deras trädgård. Rackarns vad skoj de har haft.  Inga bråk inget tjafs - bara skoj!

Under tiden hann jag med att baka pizza-bullar. Perfekt som snacks i matlådan. 

Vi har tävlat i vem som kunde hitta flest par. Jag vann!


Två killar i min säng, med en minst sagt annorlunda sovstil ;-)

Idag startade vi med att åka med lillprinsen på forbollsmatch. Lillebror Och storsessan följde med som hejarklack. Skön dag i höstsolen Och med gott resultat också. De vann 2 Och torskade 1. Lillprinsen gjorde mål :-)


Sedan har det igen varit full fart på ungarna på gatan. Härligt att se hur de leker pojkar Och flickor i olika åldrar. 
Jag hann, igen, baka lite bröd Och klippa gräs. Och innan jag lagade middag gjorde storsessan en äppelkaka som vi fick till efterrätt. "Äppelkaka med vaniljsås - jo jag tackar jag" ;-)

Lagom till nattning av killarna kom T hem. Trött men överlycklig för att se framför allt ungarna igen. :-)

Ja, det var väl det...

Kommentera inlägget här :