Frisör, jobb Och krassliga barn

Äntligen kom jag iväg till frisören. Jag klippte mig sist i slutet av oktober och för första gången på flera år kan jag säga att mitt hår har växt. Det är friskare än på länge och ser för en gångs skull levande ut. Tummen upp för det!

Det är hektiskt på jobbet och inte har det varit lugnare då lillebror har fått öroninflammation och lillprinsen har tappat aptiten och dragit på sig en riktig rethosta. Han hostar så han nästan kräks. Vi har pusslat med hjälp av farmor och förskjutning av mina patienter. Så det har gått ändå. 
Imorse var det storsessan som vaknade med feber så hon har varit hemma idag. 

Min kronhjort fick vi hem ikväll. Det var en rejäl hind som gav drygt 35 kilo kött. Men nu ligger det parterat och inpackat. 

Och som vanligt tickar klockan alltför fort. Vi är nu den på andra sidan av midnatt. Måste sova...

Kommentera inlägget här :