Snart börjar allvaret

Vilken bra vecka vi har haft, killarna och jag. Allt har gott som det skulle.

 
I onsdags tog vi en liten tripp och köpte hönsfoder. Såklart skulle det ta slut den här veckan. Sen stannade vi till vid leksaksbutiken. Killarna har börjat byta forbollskort, igen. Så de fick varsin ny pärm och en hög nya kort. Lycka!!!

Och så fick de nytt pennskrin. Lillebror har en tendens att klippa i saker och där har hans gamla pennskrin legat risigt till. Lillprinsen har haft sitt ända sen han började i förskoleklass för två och ett halvt år sen så jag tyckte han skulle ha ett nytt också. Shit! Vad dyrt det är med pennskrin. Jag blev ju nästan ruinerad. 

Annats har vi mest varit härhemma. Killarna har haft besök av kompisar växelvis och allt har flytit på. 
Igår var grannfrun också gräsänka så vi slog våra påsar ihop fick en riktigt Trevlig kväll. 

Idag har jag hämtat lillsessan på flygplatsen så nu närmar vi oss fulltaliga. T kommer hem i natt. Bara storsessan som saknas då...

Småkillarna kan absolut inte sova. Vet inte om de är spända inför att skolan börjar imorgon eller om det är för att pappa kommer hem...

Jag har i alla fall krypit ner i sängen tillsammans med dem så snart sover de. Och jag också... 

Lillprinsen har tappat en tand idag. "Mamma,jag lägger tanden direkt i tandskrinet så kan du väl bara ge mig pengar direkt?"Skitunge! Det var myten om den tandfeen.

Kommentera inlägget här :