Sköna söndag

I morse bestämde sig lillprinsen för att det var godmorgon redan klockan sex. Blä! Jag är alltså inte människa ännu vid den tiden. Lyckligt lottad som jag är så gick T upp och jag fick ligga kvar. Framåt halvnio-tiden skulle den lille så ut och sova och vi fick en härlig frukostsittning tillsammans. Nybakad bröd från bagaren, grapefrukt, kaffe, apelsinjuice, kokt ägg - ja, allt hade vi nog på dagens frukostbord.

Efter att lillprinsen vaknat åkte vi iväg och storhandlade. Både hem och till kliniken. Sånt som tar plats och är tungt. Alltså toapapper och tvättmedel och sånt. Vi köpte även nya täcken till oss. Ska bli skönt tycker jag. Det vi har nu har jag länge tyckt är alltför kallt när jag går i säng men mitt i natten vaknar jag av att det är alltför varmt. Får se nu om de här blir bättre.

När lillprinsen vaknar ska vi iväg till J & E och fika. De var i Sydafrika förra året och nu har deras trofféer kommit. Det blir spännande att få se dem. Det lär ju bir en och annan jakthistoria också. Me like!

Jag ska snabbt hinna röja lite härhemma också. Min lilla mamma och mina älskade prinsessor kommer ju ikväll. De ska hämtas vid klockan åtta. Och den här gången flyger de till Billund, bara 45 minuter härifrån. Så skönt att inte behöva åka till København den här gången...

Cioa!!!

Kommentera inlägget här :