Mødragrupp och promenad

Idag kom hela mødragruppen på besök. Vi har ju inte setts allihopa sen före jul så det var ju på tiden. Från början var det tänkt att vi skulle ses hemma hos T men hon hade inte överskott till att vara värdinna (hoppas på det bästa med hennes mor) så vi blev hemma hos mig istället. Jag såg verkligen fram emot att se dem allihopa. Och, ungarna, hjälp vad stora de blivit allesamman.  Det är bara ett stort virr-varr av ungar på golvet nu när vi ses. Hyggligt! :-)

Efter att de gått hem gick jag och T ut på en liten promenad. Dagens väder har varit blandat kan man säga. Kraftigt snöfall på förmiddagen och strålande solsken nu på eftermiddagen. Det var riktigt skönt att komma ut i den höga friska luften.

T är fortfarande dunderförkyld, men jag och lillprinsen är på bättringsvägen. Så nu kan jag börja se ljuset i tunneln...

Vi ses!

Kommentera inlägget här :