Nu har vi förtjänat helg

Dag två och tre i den nya vardagen är avklarade. Och det med bravur!

Sessorna har varit i skolan, lillprinsen hos dagmamman och jag och T har jobbat. Det är bara precis som det ska vara. Det är hårt och omvälvande för oss alleammans och vi har inte sovit helt perfekt någon av oss. Så idag efter middagen åkte vi ner till torget och lyssnade på lite musk - Esbjerg festuge startar idag - och sen har vi spelat ett par partier "finns i sjön". Prinsessorna ligger i sina sängar och jag och T har sjunkit ner i soffan. Vi vet tyvärr inte vad som visas på tv ikväll för lillprinsen har "gömt" fjärrkontrollen så vi slökollar bara.

Mina föräldrar åkte tillbaka till Sigtuna idag. De ringde för en stund sedan och de hade kommit fram ordentligt. Det har varit dejligt att ha dem på besök. Och framför allt den här veckan när allt varit lite nytt och i det närmaste kaotiskt har deras hjälp varit ovärdelig. Tack för all hjälp med ALLT! Vi ses snart igen som tur är. Kramar och pussar från oss alla!

Vad vi ska göra i helgen har jag ingen aning om. Men det blir hyggligt! Det är jag säker på :-)

Kommentarer :

#1: Viljarsarah

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

skriven
#2: Viljarsarah

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

skriven

Kommentera inlägget här :