Kurs med Kurt

Imorse var jag piskad att hinna med att ordna alla fyra ungar och mig själv och vara på jobbet innan klockan 9. Det var på håret att jag inte hann och då steg jag upp kvart över 6 och det var full fart framåt hela morgonen. Puha, hur ska det gå när jag börjar jobba igen? ;-)

Hur som helst så var det en kanonkurs. Det var vi fyra som jobbar på kliniken och tre stycken som tidigare jobbat hos oss. Och så kursledaren förstås. Nu känner ju vi varandra riktigt bra allihopa så stämningen är på när vi ses :-)
Lillebror var självklart med och han har bara skött sig exemplariskt hela dagen.

Det var kanon att få använda både huvudet och händerna - en utmaning att få alla bitar på plats men jag tycker ändå att 5-kronan föll ner ganska snabbt ;-)
Och sugen på att börja jobba igen blev jag :-)

Efter kursen slut hämtade jag upp prinsessorna hemma och så åkt vi till dagis och hämtade lillprinsen.
Dagens middag blev pannbiff med lök - rev ner 2 gigantiska morötter i köttfärsen och det var en stor hit :-)

Känner mig riktigt nöjd med dagen - hoppas på en lugn kväll i soffan nu...

Kommentera inlägget här :