Va? Redan helg?!

Eller nästan i alla fall. Det är torsdag och imorgon är helgen här. Den här veckn har bara snurrat förbi. Måndagen försvann ju eftersom då åkte jag fram- och tillbaka till København. Tisdag träffade jag lillebrors mødragruppe. Igår var det kurs hela dagen. Så idag måste jag nog ta tag i lite tråkiga måsten här hemma. Jag är redan på god väg faktiskt.
En tripp till kommunen hann jag med imorse - skulle lämna in några papper angående barnomsorgen. Jag hatar att fylle i alla dessa papper. Det är bara så trist när man får dem i retur för att man glömt fylla i någont någonstans. Därför föredrar jag att personligen lämna in dem så de med en gång kan kolla igenom och så kan jag korrigera på plats om det behövs.
Tvättstugan har jag varit nere i - allt under kontroll
Städning? Nej inte idag ;-)
Så dagen idag bjuder nog på lite mys och gos med lillebror blandat med lite tvättstuga och köksarbete :-)

Ciao!

Kommentera inlägget här :