Just me, myself and I

Idag har jag skött om mig själv. Inte jobbat mer än högst nödvändigt. Mest låtit stressnivåerna i kroppen komma ner inom acceptabelt gränsvärde. 

Fick januari månads goodiebox som också var fylld med produkter till att skämma bort sig med. 


Sist på eftermiddagen åkte jag till ett spa här i byn. Jag fick presentkort på behandlinger av T i adventsgåva. Och idag var det dags. 

Fiskbad Och hotstonemassage. 

Det kändes verkligen helt fel att kliva ner i ett kar fullt med småfisk. Jag var livrädd för att jag skulle trampa på någon eller sätta mig på någon av de stackars fiskarna. Men allihopa såg ut att ha det bra både under Och efter behandlingen. 
Det kittlade, ganska mycket, när fiskarna sökte av min kropp Och sög/bet av de döda hudflagor som de hittade. Efter ett tag var det riktigt behagligt Och avslappnande. 





Många fiskar samlades runt fötter Och vrister Och när de var färdiga därnere fortsatte de med knäna. Innan badet var färdigt var jag rensat över i stort sett hela kroppen. 

Efter badet fick jag en underbar massage med hotstone. Fantastiskt avslappnande. 

En härligt eftermiddag med bara mig själv. Skönt och avstressande. 

Kommentera inlägget här :