Fortare, fortare, fortare!

Ja ha så närmar sig resan sitt slut. Vi packade alla grejer och checkade ut redan vid 9-tiden. Vilken dag! Vilket väder! Ett par minusgrader, torrt och solsken från en blå himmel. Jo jag kände det på mig faktiskt eftersom det var bitande igår kväll och det var alldeles stjärnklart. 

Lillebror hade en liten envis fas han skulle igenom innan han och jag kunde ansluta till T och lillprinsen. 
Perfekt före! Lite isigt tyckte någon men jag gillar när man får jobba lite på att pressa stålkanterna in i pisten. 

Vi vågade oss ut på lite äventyr runt om i skidområdet. Lillprinsen är bara så duktig och tar sig ner för egen maskin i alla pister, utom de svarta ;-)
Lillebror hänger med, men blir sinnessjukt hysterisk när det inte går som han vill. 



Dagens!



 
På vägen hem stannade vi till på Factory outlet i neumunster. 

En besvikelse tyvärr. Det var i stor sett som den som finns i barkarby. Dvs massor av butiker med massor av kläder som jag inte skulle köpt ens om jag hade obegränsat med pengar. 
Men pizza kunde de laga. Och en mycket go sådan. 

Kommentera inlägget här :