Min beskärda del

Jag tyckte att det bubblade och körde i magen under natten till torsdag. När jag kom upp var jag alldeles vimmelkantig och det tog inte så lång tid innan jag insåg att min beskärda del av influensa hade kommit. Jag fick iväg alla ungar och sedan gick resten av dagen med att rusa upp och ner i temperatur och ränna fram och tillbaka mellan toaletten och soffan. 
Men det var en märklig influensa. Tunn mage, lite magkramper, tjock i halsen, feber, yr i huvudet.... Tja, en salig blandning alltså. 

Idag verkar magen ha stabiliserats och halsen har det bättre. Fortfarande yr men inte så illa som igår. Hoppas det var allt och att jag nu haft min beskärda del av influensa. 

Idag har lillprinsen varit på kalas hos en kamrat från det gamla dagiset. Tror att det är nyttigt för de där två brorsorna att göra något utan den andra ibland. Så det inte hela tiden behöver bli någon slag inbördes tävling. 

T har varit på herrmiddag ikväll så jag och ungarna har varit ensamma hemma. Vi har gjort hamburgare. Mums!

Vi provar under en kort period det där Netflix. Jag som annars är så efter när det kommer till tekniskt mode måste nog säga att det verkar var något som till och med jag kan hantera. 
Vi har ikväll sett "Mästerkatten i stövlar 2" 
Kul film. Tummen upp!

Jag vet inte hur man laddar upp filmer här på bloggen men gå in på mitt Instagram och kolla in videon som jag lagt upp. Vi hittade nämnligen katten i vedträskorgen, liggandes ovanpå veden. Hon såg ut att njuta i skenet från lågorna. Knasiga katt!

Oopps! Dags att åka och hämta festprissen!

Kommentera inlägget här :