Sent hemma

Kan man starta dagen bättre än med ett dopp i bubblet?


Nej, inte om man frågar lillebror i alla fall


På vägen tillbaka till London körde vi förbi Stonehenge. En samling stenbumlingar. Eller en viktig historisk plats. Hur som helst vägrar jag att betala nästan 100 pund för att få gå med en guide runt stenarna. Vi valde istället att köra in på en liten grusväg och ta mig tusan så kunde vi, helt lagligt, komma nästan lika nära stenarna som dem som betalt sura pengar för att komma in. 

Flyget var, som vanligt när man väljer att flyga med Ryanair, försenat så vi var hemma sent. Tror klockan var halv två innan vi var i säng. Så det var skönt att vi hade en sista semesterdag idag. 


Så här fina blev mina horn efter att det blivit avkokta. 

Klockan är sent. Jag borde sova för länge sedan. Men min hjärna är fortfarande på semestermode. 

Puha, det blir hårt att komma tillbaka till jobbet imorgon....

Kommentera inlägget här :