En dag på "legeland"

Hela veckan har mina prinsessor pratat om att de vill till "legeland". Jag har sagt att - vi får se.... 

Idag så tänkte jag att jag skulle göra dem lite extra glada. Legoland, som jag först tänkt åka till, kan vi ju ta nästa gång de kommer ner i december. Och då passar det ju bättre in i tiden med julmarknad och julutställning också. Så därför bestämde vi oss för legeland. De blev vi flickor som åkte. Pojkarna stannade hemma och pysslade istället.

De är faktiskkt skoj även för vuxna på legeland, www.esbjerglegeland.dk. Det var riktigt nära att jag åkte på torsk i minigolf av Nora. Hon är en klippa på det. Och jag är ingen fantast med boll och klubba. En poäng skillde det bara. Men jag har hedern kvar och gick segrande därifrån... ;-)
Jag åkte rutschkana med dem också och "Hej-vad-det-gick" Skit-kul!!!

Det är lite svårt att hålla deras tempo så jag fick sitta och vila lite emellanåt.

Nu har T åkt söderut, ner till Tyskland för att jaga i tre dagar. Jag och barnen ska ha en sista myskväll ikväll innan prinsessorna åker tillbaka till Sverige imorgon. Men, det skriver jag ingenting om.... Varför tror jag alla förstår.... :-(

Nu serveras lite bilder från dagens lek. Vi ska ta tag i matlagning och mysförberedelser.


Prinsessor uppe i klätterväggen



Rutschkanan som även jag provade på



Ellen in action



Nora fick "ett under par"

Ciao!!!!

Kommentera inlägget här :