Mer tid, tack

Så har ännu en "ledig" dag passerat. Jo, klockan är visserligen bara strax föra tre men ändå...

Jag tog mig ett pass på gymet när jag lämnat lillprinsen i morse. Skönt! Sen har jag suttit och fixat med kvitton och fakturor och sånt. Alltså inte fixat med dem utan ordnat dem så de kunde sändas iväg. Det enda jag inte kunde göra vara att betala räkningar. Datorn därnere ville inte alls ansluta till internet och det är ju bara på den som jag har tillgång till min bank. Nytt försök lite senare alltså.

Sen har jag varit en tur nere på byn och uträttat lite ärenden innan jag parkerade i soffan hos pratologen. Jag har inte varit där på en månad och det var lite skönt att prata av sig lite faktiskt.

Dagens handling är avklarad och nu ska jag bara bära upp en massa kläder från tvättstugan innan kosan går till dagmamman för att hämta hem lille prinsen.

Visst har jag hunnit med en massa, men jag har punkter kvar på listan som som skulle hinnas med idag... Hmm, det innebär att jag får fortsätta lite ikväll också. Men, men, det ska vara gjort ju. Vi åker till Sverige imorgon och då måste listen vara klar... Dags att skrida till verket - ingen rast ingen ro!! Hi hi!!!

Ciao!!!

Kommentera inlägget här :