Dansuppvisning

Idag var det dansuppvisning för mina fina prinsessor. Och det passade så bra att det var den här helgen när mormor & morfar också var här och kunde följa med och titta.  Efter två terminer med dans har de bägge två blivit jätteduktiga. Imponerad mamma!
Jag lyckades filma båda danserna som de visade upp och den filmen ska vi titta på imorgonkväll. SKulle vilja men har inte en aning om hur man lägger upp en filmsnutt här på bloggen. Nån som kan tipsa?

Kvällen har varit i småplockandets tecken. Vi har dop för lillebror imorgon och själva "dopkaffet" tar vi här hemma efteråt. Så lite ordning och reda vill man ju ha då... :-)

Det känns som vi har allt under kontroll nu, jag vet till och med vad jag ska ha på mig ;-) så nu kastar vi oss i bingen och hoppas på många timmars sammanhängande sömn.

God natt!!

Kommentera inlägget här :