En helt vanlig söndag

Nja, helt vanlig morgon var det inte eftersom jag vaknade med lillebror som enda sällskap i sovrummet. T är deporterad till källaren eftersom han i det närmaste hostar lungorna ur sig när han ligger ner. Väl uppe möttes jag av T och lillprinsen, men sessorna hade ju sovit borta båda två så vi var bara den lilla familjen till frukosten.

Storsessan kom hem lite snabbt för att byta natt-väskan till bad-väskan och for sedan till swømmestadion. Lillsessan följde med mig på handling hon. Alltid trevligt med sällskap.

Eftermiddagen handlade mycket om handboll...

Innan det var dags för sänggång gjorde jag madpakker tillsammans med sessorna. Lillsessan var stolt och berättade stolt att hon kunde tänka sig att göra sin madpakke själv lite oftare faktiskt. Jo, för då får man ju det som man vill ha det. :-) Hon menade fram för allt att hon får möblera i matlådan som hon vill ha det ... Hi hi! Sötnosen!

Man och barn sover. Jag har krupit upp i soffan och ska se klart "Wallander" innan jag också hoppar i lopplådan.

Kommentera inlägget här :