Total make-over

Lillebror är nyfiken på precis allt. Allt han kan nå river han i.
Min låda under handfatet i badrummet är nya favoriten. Där står små sminkväskor, krämer och borstar. Och han fullkomligt älskar dem allihopa!

Medans jag gjorde mig klar stal han min sminkväska och deklarerade högt och tydligt MMIIIIIIIIINN!!!!!

Han tog upp allt och prövade på sitt egna lilla sätt. Den gamla ögonfransböjaren, hmm jag visste inte ens att jag fortfarande hade en, ja den avprövade han på magen ;-)







Oj, vad han njöt :-)

För övrigt så är jag lite mör idag. Storsessan och hennes väninna fnittrade fram till halv-ett cirka så någon överflödig sömn har jag inte fått. Jag och lillebror gick upp vid 7-tiden och lagom till att vi gick ut en stund vid 10-tiden fick jag ett sms från storsessan "Är det frukost nu?" Ha, ha, tror hon det är något hotell eller där man bara blir serverad? He, he... De fick snällt själva gå upp och ordna med det. Jag och lillebror handlade nybakat bröd från bagaren till dem i alla fall.

Just nu är det lugnt och stilla. Lillebror sover middag. Storsessan och hennes väninna har tagit bussen till stallet. De skulle ordna med väninnans "sköte-häst" och skulle nog rida lite också. Mysigt för dem!

Jag slänger upp fötterna och zappar på tv lite.

Vi hörs!!!!

Kommentera inlägget här :