La vie est belle

Juldagen hos oss har nog varit som hos de flesta. Lugnt Och stilla. Byggt LEGO. Byggt playmobil. Ätit rester - av både mat Och julgodis. Och slappat framför tv. Vi har sett "Jack Frost - the rise of the guardians". 

En riktig julfilm som alla kan se. Bekräftar den teori dom vi ofta lever efter här hemma - du kan, du ska bara tro på det...

Det är alldeles för tomt här hemma. Tjejerna fattas. Ibland när de är uppe hos sin Pappa är det nästan skönt med lite andrum men den här gången känns det verkligen tomt...
Julen är ju verkligen en familjehögtid Och Vart man än ser så påminns man om hur viktig julen är för just familjen. Jag saknar min familj, mina vänner... Ja, just nu saknar jag nog lite av allt. 

Julklappar fick jag igår. Jag hade, som vanligt, inte skrivit någon lång önskelista men det jag allra mest ville ha fick jag. 
Ett nytt mobilcover. Sånt som man kan stänga med en liten magnet. Och en parfym. Lancomes La vie est belle. Mitt liv lever inte helt upp till det namnet just idag men den doftar fantastiskt. 


Nej, nu ska jag sova. Imorgon är en ny dag. En ny dag som skall njutas tillsammans med mina killar. 

God fortsättning!!!

Kommentarer :

#1: Sussie

Hej Kicki
Ni får komma hit upp till Sigtuna o fira jul o nyår nästa år ;-)
Kram och gott nytt år :-)

skriven

Kommentera inlägget här :