Lång-söndag

Usch vad less man kan bli på sig själv. Varför ska det vara så himmelens svårt att sova? 
Jag ligger och vrider och vänder på mig och kommer liksom aldrig ner i den där djupa sömnen. Så irriterande!

Nå, en söndag med fantastiskt väder har vi haft. Strålande solsken och nu känns våren inte långt borta. 

Jag och storsessan har varit och kastat en hel släpkärra full med pappkartong och annat bråte. Kasta och rensa - åh det känns bra. 
Efter lunch cyklade storsessan till dansstudion för att möta upp några andra dansanta flickor. De skulle ordna med koreografin till den snart kommande Dance Cup. Det ska bli spännande och se vad de har åstadkommit. 

Nej, annars har det varit en typisk söndag. Tvättstugan, strykit och småfnulat med allt och ingenting. 

Har även hunnit med att titta på lite foton från förr. Vi har äntligen fått över ALLA våra digitala foton på en ekstern hårddisk. 
Fastnade för den här bilden. Här hade mitt liv, igen, plötsligt tagit en kolossal vändning. Jag var nämnligen gravid med lillprinsen men det var det ingen annan som visste, just då...


Ciao!

 

Kommentera inlägget här :