Ingenting är som vanligt

Lilla söta lillebror. Som du kämpar på med att hålla humöret uppe. Nej, det var inte det här som var meningen när vi åkte in och skulle få den där rutinoperationen gjord. 


Hela tiden ska du få höra "försiktig nu, inte hoppa eller springa", "akta slangen" osv... 

Du är sååååå tapper!!!! Men vilken pärs det är....

Alla barnen har nu fått sommarlov. Även storsessan som inte bara har sommarlov - hon är klar med grundskolan. Ytterligare ett år på efterskolan har passerat. De säger att ett pr på efterskola är som 7 år i den vanliga skolan. Hon har utvecklats helt otroligt. Det var hårt att säga farväl till alla dem som hon levt så nära och tätt på under ett helt år. Många tårar och stora kramar krävdes innan vi åkte hemåt. 

Jag är så stolt över min stora dotter som genomfört grundskolan, plus ett extra år, men bravur - och med den bakgrund som hon har. Stolt som jag vet inte vad. 


Jag var också helt slutkört igåreftermiddag. Både efter en hektisk vecka och hämtning från efterskolan så jag packade geväret och åkte ut och satte mig og tittade efter en råbock. 
Ingen bock men fantastiskt himlaspel och ett krondjur som jag såg långt borta... 

Förestern så forlade vi ju Sankt hans i fredags också. Ingenting som en svensk midsommar men trevligt ändå. 

God mat. Trevligt sällskap och bål med häxa. 

Kommentera inlägget här :